Чому кияни незадоволені обслуговуванням “Київводоканалу”
Відповідне звернення було зареєстровано на сайті петицій до столичної влади.
Споживачі наголошують, що вирішити всі нагальні питання, такі як неправильно нарахована вартість послуги, можна тільки в одному офісі компанії по вулиці Електротехнічна, 16.
Автор петиції Лариса Сліпко пропонує шляхи вирішення проблеми та покращення сервісу “Кивводоканалу”.
Читайте також: «Київводоканал» здійснив рейд по несанкціонованим споживачам холодної води у багатоповерхівках
“Пропоную Київраді зобов'язати Київводоканал:
1. Створити в кожному районі відділи з обслуговування населення (як це зробив “Київенерго”), де кожен міг би вирішити свої питання з бухгалтерією у своєму районі. На даний момент у районних відділеннях лише підписують договори.
2. Відкрити безкоштовну багатоканальну телефонну лінію, на яку можна було б зателефонувати з мобільного безкоштовно, щоб надати показники лічильників, або проконсультуватись з оператором;
3. Враховувати показники, які ми надаємо при оплаті квитанції через банк (скільки не вказувала - ніколи не враховують і присилають у квитанціях, що самі хочуть);
4. Періодично збирати показники лічильників по квартирах, відправляючи туди своїх співробітників: може хоч таким чином вони їх відкоригують!”, - зазначено в петиції.
Підтримати петицію можна протягом 87 днів на сайті — https://petition.kievcity.gov.ua/petition/?pid=3662 . Для того, щоб столична влада розглянула звернення, за нього мають проголосувати не менше 10000 громадян.
Обговорити тарифи на холодну воду та якість води можна на форумі .