Подать объявление

Гаряча вода була лише тиждень, а рахунок прийшов за цілий місяць: що робити, аби не платити зайвого

Гаряча вода була лише тиждень, а рахунок прийшов за цілий місяць: що робити, аби не платити зайвого
Якщо споживачі помітили, що у квитанціях за гарячу воду вказана сума за весь місяць користування, а воду насправді відключали, слід звертатися до балансоутримувача будинку.

За словами члена комісії Київради з ЖКГ Олександра Клюса, нараховувати плату за послуги гарячого водопостачання у тих будинках, де його вимкнули в липні, мають лише за дні, коли вона ще була.

Підприємство, що нараховує споживачам квартплату (ЖЕК, ОСББ тощо), не має права нараховувати плату за гарячу воду, якщо вона не подавалася. Інакше слід писати заяву у ЖЕКу.

Читайте також: Європейський формат: якими будуть нові платіжки «Київенерго»

У заяві необхідно вказати різні вимоги: про повернення коштів, якщо квитанція вже була оплачена та про вирахування їх з суми за гарячу воду у наступному місяці.

Якщо квитанція ще не оплачена, необхідно вимагати перерахунку за вказаний місяць.

Навіть якщо води не було тиждень чи два — потрібно вимагати вирахування різниці.
Domik.ua дізнався — якщо гроші споживачам не повертають, наступним кроком буде скарга на ЖЕК у районну адміністрацію, заява у прокуратуру та звернення до суду.

Оцените статью
0 голосов

Читайте также

В Броварах стартовали продажи квартир финального дома жилого комплекса «Лесной квартал»

В Броварах стартовали продажи квартир финального дома жилого комплекса «Лесной квартал»

Выбираем ламинат для дома

Выбираем ламинат для дома

В Киеве приобрели HutJet «с витрины» — экспозиционный образец превратился в жилище

В Киеве приобрели HutJet «с витрины» — экспозиционный образец превратился в жилище

Поделитесь вашим мнением
0 комментариев
Купуй квартиру на Domik.ua
Широкий вибір квартир від власників, забудовників та ріелторів
Подробнее