Гаряча вода в квартирі: хто відповідає за низьку якість послуги
З 1 липня 2016 року в Україні виросли тарифи на гаряче водопостачання , проте, як виявилось, подорожчання не означає безумовну якість послуги. Нещодавно Domik.ua писав про те, що споживачі скаржаться на відсутність гарячого водопостачання або низьку якість послуги . Гаряча вода, що надходить до квартир киян, не завжди високої температури, тому споживачам доводиться довго зливати її, аби дочекатися комфортної температури.
У зв'язку з цим ПАТ «Київенерго» опублікувало роз'яснення з приводу причин відсутності гарячого водопостачання чи надання киянам послуги низької якості.
Читайте також: Чи можуть мешканці багатоквартирного будинку з ОСББ залишитися без тепла і води за наявності боргів за ЖКП
Споживачам варто знати, що за послуги гарячого водопостачання можна не переплачувати, встановивши багатотарифний лічильник гарячої води . Він заміряє її температуру та фіксує показання. Чим нижча температура, тим менше ви сплачуватимете за послугу.
Дізнатися більше про формування тарифів на централізоване гаряче водопостачання та обговорити це питання, можна на форумі Domik.ua у розділі « Тарифи на гарячу воду та опалення ».