Подать объявление

Олег Приходько про серйозні та незначні недоліки сучасних українських житлових комплексів

Олег Приходько про серйозні та незначні недоліки сучасних українських житлових комплексів
Генеральний директор компанії «Greenol» Олег Приходько певен — не усі характеристики новобуд, що здаються їхніми суттєвими недоліками, насправді можна такими вважати.

Domik.ua публікує думку Олега Приходько з приводу характеристик сучасних українських житлових комплексів у контексті урбанізації, яку він висловив на своїй сторінці у Facebook .

«Нерухомість. Осучаснення мислення та еволюційне сприймання

Дуже часто складається враження, що люди у своїх судженнях не сприймають еволюційний розвиток та сучасні реалії. Як часто ми чули що якийсь житловий комплекс має т.з. суттєві недоліки. Наприклад:

1. Вузькі та перезавантаженні наземним транспортом під’їзні автошляхи. Так, ігнорувати та сперечатися з цим неможливо. А з іншого боку, покажіть мені ділянку у Києві, на якій потенційно можна побудувати сучасний житловий комплекс чи квартал який оточують прекрасні, мінімум 4-х полосні автостради. Є так місце? От і я не такого не знаю. Чи, можливо, затори у сучасному мегаполісі це не актуальна реальність, а лише локальні проблеми? То чому ж у межах міста – це неприємна складова життя, а відносно якого-небуть житлового комплексу – це суттєвий недолік. Якщо комусь не до вподоби такі реалії, то бачу лише 2 варіанти вирішення цього питання: перший – стати олігархом-політиком, купити собі житло у урядовому кварталі та ходити до роботи пішки у Верховну Раду чи Кабмін; другий – махнути рукою на столицю, та відправитися жити у якийсь далекий Туалетонаповір’ївськ, у якому поняття заторів відсутні разом із транспортом. А якщо будь-який із варіантів для вас неможливий чи неприйнятний, доведеться сприйняти реалії проживання у багатолюдному місті.

Читайте також: Україна – у ТОП-50 світових країн за показником «Отримання дозволів на будівництво», - Геннадій Зубко

2. Будівельні матеріали, насамперед ті, що використовуються для зовнішніх стін та міжквартирних перегородок. Так, усі ці шлако-, піно-, газо- блоки на перший погляд якийсь фейковий замінник старій, добрій і усім відомій цеглі, якій ми довіряємо з тих часів, коли вона була єдиним будівельним матеріалом на рівні з радянською панеллю. Одначе, давайте звернемо увагу яка основна функція зовнішньої стіни будь-якого багатоповерхового будинку – захист внутрішнього простору від природних факторів, та бути гарним тепло-звуко провідником при своїй екологічній безпеці. Теоретично конструкцію із допустимими показниками можна побудувати і із очерету та консистенції життєдіяльності свійської худоби, яка у минулому столітті служила обмазувальним засобом для сільських хатинок. Питання буде лише у довговічності та геометричних розмірах, адже температурний міст – штука наукова, якою зневажати не потрібно та ігнорувати неможливо. Туди ж і пропускні децибели, екологію та пожаробезпечність. До чого це я, а до того, що потрібно спрямувати увагу не на назви, а на якісні характеристики будівельних матеріалів, при цьому любий студент інженерно-будівельного ВУЗу зможе перерахувати фактичну товщину стіни любого матеріалу у відповідну товщину цегляній стіні.

Читайте також: Олег Приходько: Динаміка зниження цін на ринку нерухомості змусила багатьох покупців відкласти придбання квартири

3. Прибудинкова територія без достатньої кількості місць для паркінгу, зелених газонів та мікро, часто фейкових, дитячих майданчиків. На мою думку такі бонуси містобудування та привілеї, у міжквартальних масштабах можуть бути лише у новітніх містах, які проектуються на вільній місцевості. Можливо не ідеальним прикладом, але все ж дуже близьким можуть бути нові міста, які будувалися навкруги атомних електричних станцій. А у наших реаліях, у містах яким понад 1000 років, хочемо ми того, чи ні, а поєднання історичної спадщини та сучасного містобудування – невід’ємна складова нашого життя. Доречі, я звернув увагу, що жителі центральних районів столиці, які у своїх других лініях печерських вулиць не можуть роз’їхатися десь у арках двома джипами набагато терпляче відносяться до свого обмеженого прибудинкового оточення , ніж мешканці сучасних будинків, що побудовані уздовж широких проспектів.

Ось и виходить, що ті речі, які часто створюють нам незручності, як у житті, так і у побуті, часто є еволюційними складовими трансформації сучасності, урбанізації, міграції, концентрації та ущільнення. І хоча кожна людина прагне до кращого, не потрібно забувати, що 99,99% людства, які жили століттями у різні епохи до винаходу каналізації, водопостачання, електрифікації та опалення заздрили б любому із нас, котрі мешкають у теплих квартирах із усіма зручностями», - йдеться у повідомленні Олега Приходько.

Обговорити ситуацію, що склалася на первинному ринку житлової нерухомості можна на форумі новобудов міст України .

Оцените статью
0 голосов

Читайте также

Демонтаж металлических конструкций в Киеве и области

Демонтаж металлических конструкций в Киеве и области

1
Переезд в новую квартиру: самая необходимая мебель и предметы интерьера

Переезд в новую квартиру: самая необходимая мебель и предметы интерьера

1
Как продать квартиру без посредников за 48 часов?

Как продать квартиру без посредников за 48 часов?

Поделитесь вашим мнением

Комментарии посетителей

2 комментария
Анатолий• 
Не понятно о чем статья. Хотя можно резюмировать так: хавайте пиплы то что вам втюхивают, и не выпендривайтесь. Застройку можно выполнять любой плотности и этажности, никаких детских и спортивных площадок (чай не олигархи, пива вдули и по хатам). О парковках и не мечтайте, ставьте свои колымаги под окнами и на газонах (хотя какие газоны, вам не положено).
0+2
Владимир Коломейко• 
Автор видит позитив лишь в том, что в средневековых городах было еще хуже. А потому, дабы не портить себе и другим настроение, предлагает прогнуться под сложившиеся за последние десятилетия киевскими градостроительными реалиями. Так вот я против этого. Современная тенденция - это смарт-город (разумный город). Если кратко, то это сочетание трех факторов. А именно, сочетание жестких экологических, санитарных, архитектурных и прочих градостроительные ограничений с потребностями и инициативами жителей города, а также компьютеризацией всего и вся. На практике это означает законодательные ограничения плотности населения и застройки, количества автомобилей, выбросов вредных веществ и шума в жилых районах. Плюс реальные наказания за любые нарушения. Это - с одной стороны. С другой стороны, развитие так называемых общественных территорий, где могут отдохнуть горожане, поиграть дети, прогуляться туристы (обычно, это красивые пешеходные площади и улицы). Плюс парки и скверы. Например, по лондонским паркам с озерами и фонтанами можно пройти практически через весь город. С третьей стороны (которую почему-то нередко ставят на первое место), компьютеризация всего и вся. Но комьютеризация и так охватывает весь мир. А потому касается не только смарт-городов, но и бидонвилей.
0+5
Всі звіти про надійність новобудов безкоштовно
Обирайте новобудову в каталозі Білдконтролю та отримуйте звіт про її надійність. Це корисно.
Подробнее