Увага, небезпечний таксист! Окрім посмішки дарує "кулака"
У той час, коли Україна несамовито крокує до Євроінтеграції, у самому її серці відбуваються ось такі звірячі випадки: Alya Melnik-Facebook.
"Увага, небезпечний таксист! 28.03.15 р. о 23:55 ми викликали таксі від станції метро Університет до вул. Смілянська. Служба під назвою " Твоє таксі" 067-403-57-61. Приїхала машина. Сідаючи, уточнили адресу, таксист – підтвердив, а через 200 метрів запитує - Жилянська!? Ні, відповідаємо ми, Смілянська! Він показує нам смс від служби з кінцевою адресою вул. Жилянська.
Ми просимо перерахувати тариф. Таксист називає свою ціну - 80 грн. Ми відмовляємось, адже розраховували на останні 60 грн в гаманці, просимо відчинити двері таксі. Таксист блокує двері, та вимагає 50 грн за проїханих 200 м. Ми набираємо за телефоном оператора, і намагаємось пояснити ситуацію, на що той, просить передати телефон водію.
Судячи з реакції та відбірної лайки таксиста, йому запропонували нас випустити. Водій таксі телефон кидає і тисне на газ. Знову набираємо оператора – телефон мовчить, а водій у цей час „кидає SOS” серед таксистів і зупиняє машину на вул. Горького. За секунду підлітають три машини таксі. Нагадую - ми заблоковані в салоні. Наш таксист вийшов із машини і став пояснювати ситуацію своїй "СУПЕРКОМАНДІ".
Нарешті відчиняються двері салону, і перше, що я встигла побачити - це кулак в обличчя мого чоловіка!!! Починається тіпання нас за одяг (вимагають гроші). За хвилину той, що вдарив чоловіка, сідає в машину і зникає. Викликаємо міліцію. Через 10 хвилин набираю вдруге і пояснюю, щоб прискорили приїзд.
У чоловіка розбито губу, хитається зуб і опухла вилиця. Приїхала міліція, пояснили ситуацію. Наш таксист починає розповідати, що допомагав відтягувати від нас "бійця" (хоча більше за всіх верещав, і смикав нас за одяг). Склали протокол, перечитали і поставили підписи.
Викликали іншу машину (звісно інша служба, тариф - 45 грн). Міліція залишилась із таксистами. Ми за 20 хвилин були вдома. Знову набираємо оператора, на що нам відразу відповіли: „Такого замовлення не було!, ви помилились службою таксі! Фото номерного знаку таксиста додаю”.
Отак, зробивши звичайне замовлення таксі, молода сімейна пара отримала "на горіхи" ні за що, ні про що! Аби уникнути подібних ситуацій у вашому повсякденному житті, радимо звертатися лише до перевірених перевізників, і бажаємо Аллі Мельник, аби у цій ситуації вона таки домоглася справедливості.
Комментарии посетителей