Київенерго простила процедуру укладення договорів на опалення та гаряче водопостачання
Згідно з новою спрощеною системою, оформлення включає:
- Звернення до адміністратора центру, передача йому документів, необхідних для підписання договору і написання заяви.
- До осіб, у яких є лічильники гарячої води, завітають за домовленістю співробітники “Київенерго” для опломбування лічильника та підписання договору вдома у клієнта.
- Тому, у кого немає лічильників, після підписання договору і написання заяви, необхідно прийти через 10 днів за готовим індивідуальним договором.
Спрощена процедура вже функціонує в 12 центрах “Київенерго”.
“Київенерго” на сьогодні вже є виконавцем послуг з опалення та гарячого водопостачання на підставі домовленостей з ЖЕО. Письмовий договір клієнтам, які не мають індивідуального договору з “Київенерго”, можна оформляти протягом усього 2015 року.
“Київенерго” розробила графік укладання договорів за мікрорайонами. У ЗМІ, на клієнтських сайтах, на дошках оголошень біля під’їздів будинків буде надано інформацію де найзручніше укладати договір згідно з районом. У квітні компанія “Київенерго” надасть графік.
Сплачувати за електроенергію клієнти „Київенерго” зможуть без комісії через термінали та платіжний сервіс WIDE:PAY
Кияни зможуть сплачувати за електроенергію не виходячи з офісу чи оселі. У березні-травні 2015 року діятимуть спеціальні умови: усі платежі здійснюватимуться без комісії через термінали WIDE:PAY та сервіс онлайн-платежів на сайті wideup.net
Сплачувати можна як з комп’ютера так і за допомогою мобільного додатку, який можна завантажити в планшет чи смартфон. Сервіс WIDE:PAY доступний для операційної системи Android та iOS.
Можна сплачувати за допомогою платіжних сервісів Приватбанку, Портмоне, iPay, Plategka, EasyPay, Мобільні гроші від Київстар, а також на сайті банку, що видав платіжну картку, або за допомогою особистого кабінету “Київенерго”, де можна не лише здійснювати оплату, але й сформувати рахунок подальших платежів.