«Укрбуд» проводить соцопитування задля підвищення якості обслуговування та благоустрою
Як стало відомо Domik.ua, корпорація «Укрбуд» вирішила дізнатися неупереджену думку новоселів про якість зведених нею житлових комплексів, а також отримати об’єктивну оцінку послуг, що надаються мешканцям керуючою компанією. Для цього була залучена незалежна соціологічна компанія, яка проводить опитування в десяти житлових комплексах, побудованих корпорацією.
Власникам квартир пропонується анкета із запитаннями щодо якості побудованих будинків, рівня побутових послуг і компетентністі співробітників обслуговуючої компанії.
Читайте також: Топ-6 найбільш плідних і продуктивних забудовників Києва за 2016 рік
Думки громадян будуть опрацьовані аналітиками компанії
Крім того, під час опитування мешканці вносять конкретні пропозиції щодо поліпшення обслуговування, благоустрою прибудинкової території та відкриття нових соціальних об'єктів. Уже найближчим часом отримана інформація буде узагальнена та проаналізована фахівцями. Після чого будівельники і представники обслуговуючої компанії почнуть роботу з найчастіше озвучуваними побажаннями, аби не тільки підвищити рівень комфорту клієнтів, але й продовжити покращувати вже здані в експлуатацію будинки з урахуванням потреб мешканців.
Читайте також: Преміум-клас від «Укрбуду»: новобудови в 2017 році
Детальніше про нові проекти забудовника можна дізнатися на форумі будівельної корпорації «Укрбуд».
На правах реклами