> Главная > ❶ Портал недвижимости > Новости недвижимости > Новости и советы ЖКХ >Як поставити будинковий лічильник тепла на облік та економити на сплаті комунальних послуг

Як поставити будинковий лічильник тепла на облік та економити на сплаті комунальних послуг


22.01.2016 07:15  0 комментариев

У 2015 році в Києві було встановлено більше 4000 тис. загальнобудинкових лічильників тепла.

Роботи з облаштування приладами обліку були закінчені у листопаді, однак, вартість теплопостання споживачам була нарахована за нормою . У «Київенерго» пояснили, що не всі прилади були взяті на облік, і в січні кияни отримають квитанції з перерахунком вартості тепла.

Читайте також: Як треба платити за опалення, якщо послуга надавалася не в повному обсязі

Проте, споживачі скаржаться, що при наявності загальнобудинкового лічильника, змушені сплачувати вартість послуги за нормою , адже прилад не взяли на облік.

Domik.ua розбирався, за якою методикою має нараховуватися вартість теплопостачання при наявності лічильника у будинку.

Згідно із законом «Про житлово-комунальні послуги», відносини між постачальниками та споживачами комунальних послуг мають відбуватися виключно на підставі договору. А нараховувати вартість послуги потрібно, виходячи з розміру затверджених цін, тарифів та показань засобів обліку або за нормами, затвердженими у встановленому порядку.

У Правилах надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води, прийнятих Кабміном, вказано: «у разі встановлення будинкових засобів обліку теплової енергії споживач оплачує послуги згідно з їх показниками пропорційно опалювальної площі (обсягу) квартири».

Читайте також: Чи можна не платити за холодні батареї?

Якщо постачальник послуги не поспішає приймати прилад на комерційний облік, то компанія порушує договірні зобов'язання. Слідкувати за дотриманням договору має балансоутривувач будинку (ЖЕК чи інша організація). Мешканцям будинку потрібно звертатися до ЖЕКу з вимогою вирішити питання прийняття лічильника на облік та нарахування вартості тепла згідно з показаннями приладу обліку.

Поскаржитися на дії або бездіяльність постачальника послуги можна в Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сфері енергетики і комунальних послуг, як до органу ліцензування суб'єктів господарювання.

Варто зазначити, що звернення щодо вирішення проблеми слід відправляти рекомендованим листом. Скаргу можуть розглядати у термін від 2 тижнів до місяця. Повідомити про проблему можна і по інтернету, приміром написати звернення у «Контактний центр міста Києва 1551» - у такому випадку потрібно записати номер скарги і надалі відслідковувати відповідь.



просмотров: 4012

По материалам: Domik.ua-недвижимость


Для публикации комментария в этой новости Вам необходимо авторизоваться

Комментарии посетителей Новых - 0

Оцените новость

Всего комментариев о статье: 0 - Як поставити будинковий лічильник тепла на облік та економити на сплаті комунальних послуг

Бизнес новости

 
цена: 14 500 грн./м2
тел: (044) 364 48 49
 
цена: 16 900 грн./м2
 
цена: 9 500 грн./м2
тел: (044) 247-56-30
 
цена: 14 500 грн./м2
тел: 044 364 48 49
 
цена: 25 980 грн./м2
тел: 044 223 55 11
 
цена: 20 944 грн./м2
 
цена: 24 000 грн./м2
тел: +38044 339-99-15
 
цена: 61 680 грн./м2
тел: 044 585 10 08
 
цена: 32 000 грн./м2
тел: +38 067 000 17 3
 
цена: 16 920 грн./м2
тел: (044) 300-11-01
 
цена: 21 190 грн./м2
тел: (044) 364 64 64

Обсуждение новостей 

> Главная > ❶ Портал недвижимости > Новости недвижимости > Новости и советы ЖКХ >Як поставити будинковий лічильник тепла на облік та економити на сплаті комунальних послуг