Подать объявление

Скарга до ЖЕКу

Скарга до ЖЕКу
Споживач завжди повинен знати свої права і максимально ними користуватися. Акт-претензія — дієва річ у конфліктах з виконавцями комунальних послуг.

Іноді через неуважність або незнання споживачі платять кругленькі суми за ті послуги, які вони не отримували. Відтак, якщо виконавець порушив умови договору, споживач має повне право скласти акт-претензію, в якому вказати терміни та показники порушень.

Відповідно до статті 18 Закону «Про житлово-комунальні послуги», якщо споживач незадоволений якістю надання комунальних послуг, він може скористатися своїм правом викликати представника виконавця і скласти акт-претензію. Потім, на основі такого акту, буде проведений перерахунок оплати послуги.

Читайте також: 5 запитань на шляху до якісним ЖКГ-послуг

У статті 18 роз’яснюється, як оформити скаргу споживача до виконавців. Наприклад, акт-претензія пишеться споживачем  і представником виконавця, скріплюючись їхніми  підписами.

Далі акт-претензія споживача подається виконавцю, який протягом трьох робочих днів вирішує питання про  повторний розрахунок платежів  або надсилає споживачеві письмову  відмову  в задоволенні його претензій.

Усі рішення стосовно задоволення претензій споживачів вирішуються в суді.  А якщо суд виявить погіршення  нормованих показників якості води, витрати споживача, які він здійснив при  оплаті  вартості  проведення  аналізу  води, будуть компенсовані виконавцем. Далі — на підставі даних акту пишеться заява про усунення недоліків у наданні послуги і про перерахунок заподіяної шкоди.

Приклад скарги до ЖЕКу:


Начальнику КП «ЖЕК «_______________________»

прізвище, імя та по батькові

вул. ______________, б.____

АКТ-ПРЕТЕНЗІЯ

про неналежне надання або ненадання послуг

м.Київ, Шевченківський район «___» ________________ 20___ р. ,

Споживач _____________________________________________________________
(прізвище, ім’я, по-батькові)

висловлює претензії виконавцю щодо якості надання послуг з___________________
(види послуг)
______________________________________________________________________
в частині ______________________________________________________________
(види порушень, кількісні / якісні показники надання послуг)
______________________________________________________________________

В період з ____ ___________ 20___р. по _______________ 20___р.

У зв’язку з викладеним, вимагаю зробити перерахунок розміру плати за неналежно надані (або ненадані) послуги, зазначені в даному Акті споживачем (ами) згідно з умовами Договору №________ про надання послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій

Цей акт склали:
Виконавець в особі __________________
(П.І.Б., посада)
___________
(адреса) (підпис)

Споживач 1. ________________________ 
(П.І.Б.) (адреса, телефон) (підпис)

Споживач 2. ________________________ 
(П.І.Б.) (адреса, телефон) (підпис)

Споживач 3. ________________________ 
(П.І.Б.) (адреса, телефон) (підпис)

Споживач 4. ________________________ 
(П.І.Б.) (адреса, телефон) (підпис)

Оцените статью
0 голосов

Читайте также

Демонтаж металлических конструкций в Киеве и области

Демонтаж металлических конструкций в Киеве и области

1
Переезд в новую квартиру: самая необходимая мебель и предметы интерьера

Переезд в новую квартиру: самая необходимая мебель и предметы интерьера

1
Как продать квартиру без посредников за 48 часов?

Как продать квартиру без посредников за 48 часов?

Поделитесь вашим мнением
0 комментариев
Купуй квартиру на Domik.ua
Широкий вибір квартир від власників, забудовників та ріелторів
Подробнее