Ребрендинг житлового комплексу /Чайка\: простіше та сучасніше
Як стало відомо Domik.ua, 17 вересня 2018 року житловий комплекс /Чайка\ оголосив про перший за свою 13-річну історію ребрендинг.
Забудовник комплексу — девелоперська компанія ОМОКС обрав нову комунікаційну платформу: Я /вдома\, розробив новий візуальний стиль та оновив логотип.
Знайомий логотип комплексу став простішим та сучаснішим
Так виглядає житловий комплекс /Чайка\
Інфраструктура ЖК /Чайка\ налічує більше 40 об’єктів
Представники забудовника розповіли про причини зміни логотипу. Зокрема, провівши опитування, анкетування та інтерв'ю, було встановлено головні емоційні інсайти, за якими люди обирають житловий комплекс /Чайка\.
«Якщо в більшості випадків люди обирають інші житлові комплекси тому, що «зручно», «близько до метро» або «гарне співвідношення ціна/якість», то ті, хто обрав ЖК /Чайка\, відзначали, що тут вони відчувають себе /удома\». Так, ми обрали нову комунікаційну платформу: /Я вдома\», - йдеться у повідомленні забудовника.
У зв’язку з важливими подіями у житті комплексу /Чайка\, майбутні інвестори до кінця вересня 2018 року можуть скористатися спеціальною пропозицією та придбати квартиру за ціною від 13 700 гривень за квадратний метр або у безвідсоткову розстрочку від забудовника.
Обговорити особливості житлового комплексу і квартир у ньому, поспілкуватися із представниками забудовника та інвесторами проекту можна на форумі ЖК /Чайка\.
Новина від компанії ОМОКС