Як правильно заповнити декларацію на отримання субсидії, - інструкція
На сьогодні це єдиний спосіб розрахуватися за спожиті енергоресурси та не накопичувати борги.
Для нарахування компенсації достатньо заповнити два бланки — заяву та декларацію. Портал Domik.ua з’ясував, як правильно заповнювати декларацію для отримання субсидії.
Читайте також: Субсидія 2016 — нове реаліті-шоу від уряду
Декларації про доходи і витрати осіб, які звернулися за призначенням житлової субсидії
Декларацію заповнює особа за місцем реєстрації (або особа, яка орендує житло і фактично сплачує вартість одержуваних послуг).
У правому верхньому куті зазначається назва місцевого управління соціального захисту населення, до якого подається декларація.
У розділі І:
У позиції 1 вказуються прізвище, ім’я по батькові особи, яка звертається.
У позиції 2 необхідно зазначити загальну та опалювальну площу житлового приміщення (кв. метрів), кількість поверхів у будинку, а також підкреслити тип будинку: індивідуальний чи багатоквартирний.
У позиції 3 вказуються відомості про всіх осіб, зареєстрованих у житловому приміщенні (або фактично проживаючих – для осіб, які орендують житло і вказані у договорі оренди, або для індивідуальних забудовників, будинки яких не прийняті в експлуатацію), яким нараховується плата за житлово-комунальні послуги із зазначенням прізвища, ім’я по батькові, дати народження, серії та номера паспорта, ідентифікаційного номера (за наявності) таких осіб. У графі „Примітки” можливо зазначити, що конкретна особа не проживає і їй не нараховується плата за житлово-комунальні послуги .
У розділі ІІ заповнюються відомості про всі види доходів (заробітна плата, пенсія, допомога, стипендія, грошове забезпечення, аліменти, виплати відповідно до умов цивільно-правового договору, доходи від підприємницької діяльності, здачі майна в оренду, від продажу майна та немайнових прав, сільськогосподарської продукції тощо) осіб, зареєстрованих у житловому приміщенні (або фактично проживаючих, зазначених у договорі оренди), за попередній календарний рік.
Звертаємо увагу, що у декларації непотрібно вказувати розмір доходу , а зазначається лише вид доходу та найменування організації, де отримано такий дохід, а для фізичних осіб-підприємців – група платника єдиного податку.
У розділі ІІІ вказується інформація про осіб, які здійснили одноразову купівлю майна або оплату послуг протягом 12 місяців перед зверненням за призначенням субсидії на суму, яка на час купівлі (оплати) перевищує 50 тисяч гривень із зазначенням виду, вартості, дати здійснення купівлі (оплати) майна або послуг.
Відомості, зазначені у декларації, засвідчуються підписом особи, а також зазначається дата заповнення декларації.
Читайте також: У кого будуть забирати субсидії на оплату комунальних послуг
Дізнатися більше про принципи нарахування субсидії на оплату ЖКП та висловити своє бачення механізму нарахування компенсації можна на форумі порталу Domik.ua у розділі « Субсидії та пільги: оформлення, права та умови отримання ».