Оренда офісу 20 м², Шовковична вул., 42/44
- Дно рынка недвижимости и влияющие факторы04.1115 253
- Чи варто зараз купувати нерухомість?29.104 723
- Чи варто купити будинок в спокійному регіоні, в Вінниці?17.092
- Завышеные тарифы на отопление. Как обжаловать и куда писать?19.082
- Іпотека від Банків із найкращими умовами | Обговорення кредитів під заставу нерухомості13.08192
Оренда офісу
| Лінія будівель | Перша | |
| Вхід | Загальний з вулиці | |
| Поверх | 3 | |
| Загальна площа | 20 м² | |
| Оздоблення | Дизайнерський ремонт | |
| Наявність меблів | З меблями | |
| Інфраструктура | кафе, банкомат, відділення банку, парк, центральна рецепція, нотаріальна контора | |
| Парковка | Наземна | |
| Рік побудови будинку | 1998 | |
| Поверхів в будинку | 15 | |
| Висота стель | 3 м | |
| Назва комплексу | Horizon Office Towers | |
| Тип будівлі | Бізнес-центр | |
| Клас будівлі | B | |
| Термін оренди | Тривалий, Кілька місяців | |
| Передоплата, міс. | 2 | |
| В ставку включені | ПДВ, Комунальні витрати, Експлуатаційні витрати | |
| Тип оренди | Пряма оренда |
Інформація
Regus Horizon Tower розташований за адресою вул. Шовковична, 42–44, в урядовому кварталі Києва. Офісна вежа знаходиться в серці Києва поруч із ключовими державними установами, банками, посольствами та бізнес-компаніями. Поблизу — метро Палац Спорту, Кловська, Хрещатик, зручна транспортна розв’язка. У будівлі бізнес-центру є кав’ярня, ресторан, укриття — усе для безпеки та зручності резидентів. Horizon Tower — це вибір для тих, хто цінує ділову атмосферу, тишу та високий рівень безпеки. Хочете зосередитися на розвитку бізнесу, а не на організації офісу? Ми створили рішення, яке знімає всі зайві турботи. Ваш особистий офіс у Regus — це готовий робочий простір із повним сервісом, у престижному бізнес-центрі, де все налаштовано під продуктивність і комфорт, і готово для роботи з першої хвилини перебування. Ідеальне рішення офісу для одного: · Стильний приватний офіс з готовими ергономічними меблями; · Високошвидкісний інтернет та телефонія; · Гнучкі умови оренди: на день, місяць або довгостроково; · Можливість змінювати формат, локацію або масштаб — коли вам це потрібно. Усе включено у вартість: · Комунальні послуги, експлуатаційні платежі, щоденне прибирання, охорона, · Юридична адреса для реєстрації вашої компанії · Професійна рецепція: зустріч гостей, обробка кореспонденції, адміністративна допомога · Переговорна кімната - 2 години на день безкоштовно · Доступ до глобальної мережі IWG (більше 4000+ локацій по всьому світу) · 103 м² спільного простору: лаунж, кухня, скайп-кімнати, зони відпочинку · Доступ до обладнаної принт-зони для роботи з документами · Мобільний застосунок для бронювання переговорних кімнат і керування послугами · Регулярні івенти, знайомства й події для спільноти · Доступ в офіс 24/7 · Генератор та укриття Вартість — від 670 дол/міс. Ви платите лише за те, чим користуєтесь. * Примітка: Ціни вказано без урахування ПДВ та дійсні за умови підписання договору оренди строком на 12 місяців. Пропозиція включає 8 м² приватного офісу та 103 м² спільних зон бізнес-центру. Усі зображення в цьому оголошенні належать нашим бізнес-центрам, але можуть не відповідати певному бізнес-центру. Актуальну інформацію, будь ласка, уточнюйте у наших менеджерів. Зв’яжіться з нами за номером +380443945725 — ми знайдемо офіс, який вже готовий до вашого заїзду!"