Подать объявление

Чому кияни незадоволені обслуговуванням “Київводоканалу”

Чому кияни незадоволені обслуговуванням “Київводоканалу”
Кияни скаржаться на низьку якість обслуговування споживачів “Київводоканалу”.

Відповідне звернення було зареєстровано на сайті петицій до столичної влади.

Споживачі наголошують, що вирішити всі нагальні питання, такі як неправильно нарахована вартість послуги, можна тільки в одному офісі компанії по вулиці Електротехнічна, 16.

Автор петиції Лариса Сліпко пропонує шляхи вирішення проблеми та покращення сервісу “Кивводоканалу”.

Читайте також: «Київводоканал» здійснив рейд по несанкціонованим споживачам холодної води у багатоповерхівках

“Пропоную Київраді зобов'язати Київводоканал:
1. Створити в кожному районі відділи з обслуговування населення (як це зробив “Київенерго”), де кожен міг би вирішити свої питання з бухгалтерією у своєму районі. На даний момент у районних відділеннях лише підписують договори.
2. Відкрити безкоштовну багатоканальну телефонну лінію, на яку можна було б зателефонувати з мобільного безкоштовно, щоб надати показники лічильників, або проконсультуватись з оператором;
3. Враховувати показники, які ми надаємо при оплаті квитанції через банк (скільки не вказувала - ніколи не враховують і присилають у квитанціях, що самі хочуть);
4. Періодично збирати показники лічильників по квартирах, відправляючи туди своїх співробітників: може хоч таким чином вони їх відкоригують!”, - зазначено в петиції.

Підтримати петицію можна протягом 87 днів на сайті — https://petition.kievcity.gov.ua/petition/?pid=3662 . Для того, щоб столична влада розглянула звернення, за нього мають проголосувати не менше 10000 громадян.

Обговорити тарифи на холодну воду та якість води можна на форумі .

Оцените статью
0 голосов

Читайте также

В Броварах стартовали продажи квартир финального дома жилого комплекса «Лесной квартал»

В Броварах стартовали продажи квартир финального дома жилого комплекса «Лесной квартал»

Выбираем ламинат для дома

Выбираем ламинат для дома

В Киеве приобрели HutJet «с витрины» — экспозиционный образец превратился в жилище

В Киеве приобрели HutJet «с витрины» — экспозиционный образец превратился в жилище

Поделитесь вашим мнением
0 комментариев
Авторський канал ріелтора в Іспанії
Знайомтесь з Бенідормом, нерухомістю та стилем життя. Новобудови регіону, аналітика, інвестиції
Подробнее
+34624407828xxxx