Куди звертатися киянам для вирішення питання з нарахування вартості холодної води
Як стало відомо Domik.ua, щоб вирішити спірні питання нарахування суми до сплати кияни звертаються в КП “ГІОЦ”, проте там повідомили, що підприємство надає послуги з щомісячного формування та друку рахунків по кожному особовому рахунку споживача, послуги з оброблення платежів від споживачів, інформаційно-технологічного супроводження програмного забезпечення та розрахунків.
“У разі виникнення запитань щодо порядку проведення нарахувань за послуги з централізованого постачання холодної води та водовідведення холодної та гарячої води просимо звертатись безпосередньо до ПАТ «АК «Київводоканал» контакт-центр тел.. 202-02-02 або на сайт www.vodokanal.kiev.ua. Також ви маєте можливість звернутися за роз'ясненням до Комунального Концерну "Центр комунального сервісу" (адреси точок прийому споживачів на //cks.kiev.ua/contacts )”, - повідомили в компанії.
Читайте також: Як сплачувати тільки за фактичний обсяг використаної холодної води
При цьому споживачі можуть користуватися сайтом “ГІОЦ” для сплати комунальних послуг чи передачі показань лічильників.
Для введення показань приладів обліку необхідно:
- зареєструватись в особистому кабінеті на сайті www.gioc.kiev.ua
- додати об’єкт;
- перейти до об’єкту;
- внизу рахунку до сплати натиснути на кнопку «Введення показань приладів обліку»;
- Підтвердити свої дані (ЖЕО та о/р);
- ввести показники приладів обліку (де SN- серійний номер);
- поставити відмітку щодо наявності/відсутності використання бойлеру;
- зберегти дані.
Кияни обурені новинами ЖКГ в Києві , а саме практикою нарахування вартості холодної води не за показаннями лічильника і скаржаться, що вирішити питання ні по телефону, ні в обслуговуючих центрах “Київводоканалу” неможливо. Споживачі не можуть надати показання лічильників, скориставшись сайтом.
![]()
Обговорити вартість холодної води та принципи формування тарифів на комунальні послуги можна на форумі в розділі “Тарифи на холодну воду та водовідведення”.