Дивні вимоги покупців київських квартир
Окремі вимоги покупців до майбутнього житла є цілком логічними та обґрунтованими. Однак трапляються й чудернацькі забаганки.
Кілька прикладів дивних вимог покупців:
- бажання мати квартиру на найвищому поверсі, бо мріється перетворити балкон у прозору душову кабінку і з неї роздивлятись краєвиди місцевості під час прийняття гігієнічних процедур. Покупець щонайменше не враховує, що виносити інженерні комунікації категорично забороняється.
- бажання придбати елітний особняк з дахом, що розсувається, як у ексклюзивних яхтах. Зауважимо, що будинків з подібними характеристиками просто не існує.
- бажання купити квартиру у будинку, зведеному тільки з червоної цегли, бо всі інші споруди не придатні, з точки зору покупця, для життя.
- бажання жити в будинку, де є квартира з плануванням у вигляді хреста, хоча таких не існує.
Можливо, хтось посміється, але - повірите ви чи ні - усі ці приклади з життя.
Забаганки найпоширеніші та обґрунтовані:
- у мегаполісах середньостатистичним клієнтом, який приймає остаточне рішення про покупку квартири для родини, є жінка. До речі вона й розраховується і в подальшому стає власником цієї квартири у 60% угод, - констатують ріелтори. А от при купівлі елітного житла жінка найчастіше спостерігач.
- квартири на останньому поверсі привертають увагу технічним поверхом. Його наявність слугує як надійний захист від протікань.
- велике значення під час купівлі має чудовий краєвид з вікна, хоча за сучасного ритму життя у вікно дивляться більш для того, щоб визначитись з погодою.
останні 15 років спостерігається значний попит на квартири з ремонтом “під ключ ”. Інвестори мають завжди більше бажання придбати квартири з чистовим ремонтом, оскільки їх відразу ж можна здавати в оренду.
Сьогодні на ринку нерухомості є багато пропозицій на усі смаки та матеріальні можливості покупців. Domik.ua радить обираючи житло орієнтуватись на здоровий глузд та фінансову спроможність - і тоді бажання співпадуть з можливостями.
Інформаційно-аналітичний відділ Domik.ua
© domik.ua, 2015
Комментарии посетителей