Квитанція за гаряче водопостачання у Києві
До 15 липня поточного року у «Київенерго» чекають на пропозиції та зауваження від містян.
Як дізнався Domik.ua, змінити вигляд платіжок вирішили через те, що у липні 2014 року «Київенерго» став виконавцем послуг централізованого опалення і гарячого водопостачання. Проте рахунки мають формуватися виключно постачальником таких послуг.
Відтак, «Київенерго» вдосконалив бази даних та перейшов на власну систему білінгу.
Читайте також: Хто і як контролює якість питної води в Києві
У «Київенерго» повідомляють: тим, у кого немає лічильника, необхідно заповнювати квитанцію відповідно до показників соціальних норм, помножених на кількість прописаних.
Киянам, у яких встановлені пристрої обліку гарячої води, пропонують погодитись або висунути свої пропозиції з приводу нового вигляду платіжки.
«Київенерго» має намір збільшити кількість граф для показання з кожного лічильника окремо та спростити заповнення великої кількості рядків. Спеціалісти самі підрахують усе з прив'язкою до ваших даних.
Задля цього у правому кутку квитанції потрібно написати «прогнозні» дані за витрати гарячої води на кінець місяця. Наступного місяця у вас буде повністю заповнена платіжка із «прогнозними» даними на місці «поточних».
Такі нововведення корисні для економії гарячої води та її раціонального споживання населенням.
Комментарии посетителей