У яких випадках споживачам виплатять компенсацію за неякісні послуги з електропостачання: таблиця
Як стало відомо Domik.ua , правила нарахування компенсації за неякісні послуги з електропостачання прописані у постанові НКРЕКП №1841 від 18 жовтня 2016 року. Компанія-постачальник електричної енергії повинна поінформувати споживача про нарахування компенсації шляхом:
- зазначення суми у рахунку на оплату послуги електропостачання;
- листом на офіційному бланку компанії;
- в «особистому кабінеті» на офіційному веб-сайті компанії.
Розмір компенсації за недотримання гарантованих стандартів якості надання послуг із електропостачання у 2017-2018 рр.
Тип послуги |
Стандарт |
Розмір компенсації (без ПДВ), грн |
|
З дня набрання чинності порядком до 31.12.2017 |
З 01.01.2018 |
||
Надання договору про приєднання та технічних умов, у т. ч.: |
|
|
|
для стандартного приєднання |
5 робочих днів |
100 |
200 |
без необхідності їх узгодження з власником (користувачем) магістральних інженерних мереж (приєднання, яке не є стандартним) |
15 робочих днів |
100 |
200 |
у разі необхідності їх узгодження з власником (користувачем) магістральних інженерних мереж (приєднання, яке не є стандартним) |
30 робочих днів |
100 |
200 |
Підключення електроустановки замовника до електричних мереж (стандартне приєднання), у т.ч.: |
|
|
|
без потреби припинення електропостачання інших споживачів |
5 днів |
100 |
200 |
у разі потреби припинення електропостачання інших споживачів |
10 днів |
100 |
200 |
Підключення електроустановки замовника до електричних мереж (приєднання, яке не є стандартним), у т.ч.: |
|
|
|
без потреби припинення електропостачання інших споживачів |
5 днів |
200 |
400 |
у разі потреби припинення електропостачання інших споживачів |
10 днів |
200 |
400 |
Підключення електроустановок споживача після відключення (крім населення) |
5 робочих днів |
100 |
200 |
Відновлення електропостачання споживача після усунення порушень і оплати споживачем заборгованості, витрат на повторне підключення та збитків, завданих енергопостачальнику (для населення), у т.ч.: |
|
|
|
у містах |
3 робочі дні
|
100 |
200 |
у сільській місцевості |
5 робочих днів |
100
|
200 |
Відновлення електропостачання після перерви в електропостачанні |
24 години |
100 |
200 |
Надання на розгляд проекту договору про постачання електричної енергії, у т.ч.: |
|
|
|
для споживачів (крім населення) із приєднаною потужністю до 150 кВт |
7 робочих днів |
50 |
100 |
для споживачів (крім населення) із приєднаною потужністю 150 кВт та більше |
14 робочих днів |
100 |
200 |
Технічна перевірка розрахункових засобів обліку (крім населення) |
20 днів |
100 |
200 |
Письмове звернення споживача |
місяць |
100 |
200 |
Проведення експертизи приладу обліку (для населення) |
20 днів |
100 |
200 |
Читайте також: Економія електроенергії: як обрати багатозонний лічильник
Якщо компанія не нарахувала компенсацію за неякісні послуги, споживач повинен написати заяву в енергопостачальну компанію. У разі відмови в компанії розглядати заяву, споживач повинен звернутися до НКРЕКП та її територіальних підрозділів.
Дізнатися детальніше про якість послуг із енергопостачання в Україні в 2017 році та висловити своє бачення щодо цього питання можна на форумі все про ЖКП в Україні .