Як дізнатися причину заборгованості за ЖКП
Однак, заборгованість може виникнути і при своєчасній сплаті ЖКП в результаті помилки.
Domik.ua з'ясував, як дізнатися причину виникнення заборгованості:
1. Потрібно перевірити відповідність адреси, зазначеній на квитанції - Вашій
1. Чи співпадають вони?
Так →Перехід до питання 2
Ні →Якщо споживач оплатив квитанцію сусіда, то питання оплати потрібно вирішувати безпосередньо із тією особою, чию квитанцію він сплатив.
2. Перевірити дату попередньої оплата
Оплата здійснена до 20 -го числа, що слідує за розрахунковим
Так →Перехід до питання 3
Ні → оплати, що здійснені після 20-го
3. Перевірити чи не віднесено банк до переліку "проблемних" //minfin.com.ua/banks/problem/ та на сайті ПАТ "Київенерго"
Чи банк, через який здійснена оплата є у списку "проблемних"?
Так → питання зарахування коштів вирішується в порядку ст. 1092 Цивільного кодексу та є відповідальністю банку
Ні →Перехід до питання 4
4. Перевірити інші реквізити квитанції порівнявши із попередніми: назву організації - отримувача платежу, розрахунковий рахунок, та ін.
Чи реквізити такі ж як у попередніх квитанціях?
Так →Звернутись на прийом до бухгалтера для проведення звірки розрахунків
Ні → Перехід до питання 5
5. Чи була зміна обслуговуючої організації
Ні → потрібно подати заяву щодо вчинення махінацій
Так →Звернутись на прийом до бухгалтера для проведення звірки розрахунків
Можливими причинами можуть бути: збій у програмному забезпеченні, проведення донарахувань за попередні періоди, помилка у заповненні квитанції тощо.
Читайте також: Програма реструктуризації боргів по ЖКП: нові, більш вигідні умови
Більше про тарифи на обслуговування будинків та прибудинкових територій можна дізнатися на форумі .