Способи обману ріелторів клієнтами
Обман у даному разі – це невиконання зобов’язань та відмова від оплати послуг. Domik.ua зібрав кілька найбільш поширених способів обману.
Також читайте: Найпоширеніші хитрощі ріелторів: про що необхідно знати клієнтові
Прямі домовленості
![]()
Досить поширена ситуація, коли клієнт намагається вийти на власника, оминаючи маклера. Професійні ріелтори знають, що після огляду квартири необхідно затриматись, щоб бути впевненим, що клієнт не стане домовлятись із власником квартири на одинці.
Покупці-туристи
![]()
Не рідко клієнти використовують брокерів, для того, щоб зорієнтуватись, що на сьогодні пропонує ринок нерухомості, визначитись з ціною. Такі маневри відбуваються частіше, коли йдеться про заміську нерухомість. Не поодинокі випадки, коли такі клієнти й не збирались нічого купувати, але визначитись, для себе визначились. Таких клієнтів брокери називають, між собою «туристами», але в даному випадку нічого не залишається, як проводити покази, адже є можливість, що клієнт надто перебірливий і тому довго і розсудливо підбирає будинок. Найгірший варіант, коли той самий клієнт отримавши потрібну інформацію, відмовляється від послуг ріелтора.
Відмова сплачувати комісію
![]()
Найпоширенішим способом обману є бажання покупців-продавців на останньому етапі угоди обійтися без ріелтора або зменшити розмір комісійних, які треба сплатити відповідно до угоди. Для того, щоб обійти цей неприємний момент, ріелтору необхідно домовлятися у процесі перемовин з клієнтами, укладати угоду з отриманням передоплати, і лише за таких умов починати виконання роботи.
Досвід роботи у сфері нерухомості має велике значення, і з роками, кожен ріелтор відпрацьовує свою систему роботи з клієнтами. Якщо взаємини клієнт-ріелтор прозорі та побудовані на довірі один до одного, тоді усі залишаються задоволеними у співробітництві: і покупець-продавець і ріелтор.
Інформаційно-аналітичний відділ Domik.ua
© domik.ua, 2015
Комментарии посетителей