Подать объявление

Як оформити претензію, якщо якість електричної енергії не відповідає нормам

Як оформити претензію, якщо якість електричної енергії не відповідає нормам
Споживачі можуть отримати перерахунок вартості електричної енергії, якщо її якість не відповідає затвердженим вимогам.

Як стало відомо Domik.ua , значення, яким мають відповідати параметри електроенергії, були затверджені ГОСТ 13109-97. Якщо якість послуги викликає сумніви чи не відповідає встановленим параметрам, споживачі можуть написати акт претензію в компанію, яка постачає послугу, та вимагати перерахунку вартості електроенергії.

Читайте також: Як замінити однозонний лічильник електрики на багатозонний, - покрокова інструкція

Як оформити акт претензію

У разі порушення енергопостачальником умов договору споживач викликає представника енерго-постачальника для складання та підписання акта-претензії споживача, в якому зазначаються терміни, види, відхилення показників з надання послуг тощо.

Акт-претензія складається споживачем та представником енергопостачальника і скріплюється їхніми підписами.

Якщо представник компанії не прибув протягом 3 днів з дня звернення у містах або 7 днів — у сільській місцевості споживач має право скласти акт-претензію у довільній формі.

У разі відмови представника енергопостачальника від підписання акта, акт вважається дійсним, якщо його підписали не менше ніж три споживачі або споживач і виборна особа будинкового, вуличного, квартального чи іншого органу самоврядування.

Акт-претензія споживача подається енергопостачальнику, який у десятиденний термін усуває недоліки або надає споживачеві обгрунтовану відмову щодо задоволення його претензій.

У разі відмови енергопостачальника провести необхідні заміри параметрів якості електричної енергії споживач має право сам організувати проведення таких замірів. Проводити заміри параметрів електроенергії може організація, яка має відповідні повноваження або дозволи. У цьому випадку енергопостачальник повинен відшкодувати витрати споживача.

У разі виявлення представником енергопостачальника порушення споживачем правил користування електричною енергією, у тому числі фактів розкрадання електричної енергії, складається акт, який підписується представником енергопостачальника та споживачем. Один примірник акта вручається споживачу, другий залишається у енергопостачальника. Споживач має право внести до акта свої зауваження.

У разі відмови споживача від підпису в акті робиться позначка про відмову. Акт вважається дійсним, якщо його підписали три представники енергопостачальника.

Зразок типового акту-претензії

Читайте також: Як підготуватися до зміни лічильника світла, - перелік необхідних документів

Порядок розгляду акту-претензії

Акт про порушення цих Правил розглядається комісією з розгляду актів, що утворюється енергопостачальником і складається не менш як з трьох уповноважених представників енергопостачальника.

Споживач має право бути присутнім на засіданні комісії з розгляду актів.

Енергопостачальник повідомляє споживача не пізніше ніж за 20 календарних днів до дня засідання комісії про його час і дату.

Акт про порушення цих Правил не розглядається у разі неповідомлення або несвоєчасного повідомлення споживача про час і дату засідання комісії.

Рішення комісії з розгляду актів оформляється протоколом, копія якого видається споживачу.

У протоколі зазначається інформація про причетність споживача до порушення цих Правил.

  • У разі причетності споживача до порушення цих Правил у протоколі зазначаються:
  • відомості щодо обсягу та вартості необлікованої електричної енергії;
  • розрахунок проведених нарахувань з посиланням на відповідні пункти цих Правил та затвердженої постановою НКРЕ від 4 травня 2006 р. N 562 (z0782-06 ) Методики визначення обсягу та вартості електричної енергії, не облікованої внаслідок порушення споживачами правил користування електричною енергією.

У разі відмови споживача від сплати вартості необлікованої електричної енергії енергопостачальник звертається з позовом до суду та має право припинити постачання електричної енергії після прийняття судом рішення на користь енергопостачальника (крім випадку виявлення факту самовільного підключення).

Якщо між споживачем і енергопостачальником не досягнуто згоди щодо користування електричною енергією, її оплати, збереження приладів обліку тощо, спірні питання вирішуються в установленому законодавством порядку.

Дізнатися про тарифи на електроенергію, які будуть діяти з 1 вересня 2016 року та висловити свою думку щодо якості електричної енергії можна на форумі порталу Domik.ua в розділі “ Тарифи на електроенергію ”.

Оцените статью
0 голосов

Читайте также

Кредит на ремонт квартиры в Израиле: быстрое решение для вашего жилья

Кредит на ремонт квартиры в Израиле: быстрое решение для вашего жилья

Как выбрать солнечные панели для дома

Как выбрать солнечные панели для дома

Купите бассейн в землю и превратите свой двор в оазис наслаждения!

Купите бассейн в землю и превратите свой двор в оазис наслаждения!

3
Поделитесь вашим мнением
0 комментариев
Купуй квартиру на Domik.ua
Широкий вибір квартир від власників, забудовників та ріелторів
Подробнее