Як перевірити справжність контролера компанії «Київводоканал»
Як стало відомо порталу Domik.ua , фахівці підприємства під час візиту до помешкання споживачів повинні пред’являти посвідчення, де зазначені їхні дані, є логотип і штамп підприємства.
В компанії повідомили, що про поквартирні обходи заздалегідь повідомляється через оголошення на будинку, а також є попередня домовленість із керівниками обслуговуючих організацій (ОСББ і ЖБК).
«Якщо ви очікуєте на виконання заявки (опломбування, повірка лічильників, контрольна звірка показів), перед приходом фахівець підприємства обов’язково зателефонує для узгодження зручного часу», -- йдеться у повідомленні.
Читайте також: Як має виглядати контролер компанії «Київенерго»
Уточнити та перевірити інформацію про особу, яка представляється працівником «Київводоканалу», можна за номерами:
- контакт-центру: 202-02-02;
- аварійної служби підприємства: 1581 або 200-73-01;
- Контактного центру м.Києва: 15-51.
Усі роботи – повірка, опломбування лічильників, контрольні зняття показів – здійснюються безкоштовно зі складанням технічних актів у присутності мешканців.
Обговорити якість житлово-комунальних послуг можна на форумі порталу Domik.ua в розділі «Все про ЖКГ в Україні» .