Подать объявление

Як розглядаються скарги, звернення громодян управлінням житлово-комунального господарства?

Як розглядаються скарги, звернення громодян управлінням житлово-комунального господарства?
З цим питанням, яке висвітлив О.М.Ореховський, начальник управління, члени міськвиконкому та присутні ознайомилися під час останнього засідання виконавчого комітету міської ради. Судячи з одноголосного «За» під час голосування, до скарг і звернень працівники управління ставляться, як кажуть, належним чином. Тож про основне в роботі управління в розрізі розгляду «паперів», надісланих невдоволеними громадянами.

Всі працівники управління житлово-комунального господарства ознайомлені та дотримуються законів України, які стосуються звернень громадян. Складаються плани роботи, де одним із основних пунктів є аналіз стану роботи щодо звернень громадян. Визначено спеціальне місце для роботи запитувачів із документами, що містять публічну інформацію. У приміщенні управління на видному місці розміщені назви відділів, та дні прийому громадян. Начальником управління та заступниками проводиться щосереди прийом відвідувачів, ведеться журнал прийому громадян. На прийомі проводиться роз’яснювальна робота стосовно конкретних питань, які входять до компетенції управління.

Розглядаються також і письмові заяви та скарги, звернення до «Гарячої лінії».

За 10 місяців поточного року до управління надійшло 875 заяв, скарг та звернень. Майже всі вони були позитивно вирішені. А щодо питань, з яких не було можливості дати відповідну допомогу у їх вирішенні – надіслані вичерпні відповіді про відмову у їх вирішенні. Усі ці проблемні питання поставлені на додатковий контроль та внесені до плану пізнішого виконання.

Тож, якими проблемними питаннями на сьогодні переймаються білоцерківці?

Чи не найбільше - ремонтними роботами у будинках, фасадів, покрівлі, балконів (78), санітарною очисткою дерев (97), відловом бродячих тварин, приютами для них (43), роз’ясненнями щодо нарахування тарифів та оплатою житлово-комунальних послуг (44), ремонтом асфальтового покриття вулиць, прибудинкових територій (41), ремотом ліфтів (49) та іншими проблемами.

І що є важливим для працівників управління – скарг, звернень у поточному році у порівнянні з відповідним періодом минулого року надійшло менше. Це чи не найкращий показник у їхній роботі з мешканцями міста.

Андрій Петров

Оцените статью
0 голосов

Читайте также

В Броварах стартовали продажи квартир финального дома жилого комплекса «Лесной квартал»

В Броварах стартовали продажи квартир финального дома жилого комплекса «Лесной квартал»

Выбираем ламинат для дома

Выбираем ламинат для дома

Клубный дом Illinsky House получил официальный адрес

Клубный дом Illinsky House получил официальный адрес

Поделитесь вашим мнением
0 комментариев
Авторський канал ріелтора в Іспанії
Знайомтесь з Бенідормом, нерухомістю та стилем життя. Новобудови регіону, аналітика, інвестиції
Подробнее
+34624407828xxxx