Підвищення цін на продукти
Експерти-економісти певні: ціни на продукти у супермаркетах — чергова змова власників торговельних мереж. Крім того, економісти стверджують, що ціни не обґрунтовані і завищені на 20-30%. Приміром, вартість однієї й тієї ж пляшки горілки у різних мережах супермаркетів може відрізнятися на 10-20 грн. Це призводить до падіння попиту на товари.
Читайте також: Європейська дієта: чому українські продукти не доходять до ЄС
В Антимонопольному комітеті України запевняють, що цінова політика мереж супермакетів диктується ринком попиту.
Та іноді це все ж таки — змова торгівельних мереж — своєрідні «темні» узгодження ціни між постачальниками та виробниками продукції. Так, у травні Комітет оштрафував українські торгівельні мережі на кілька десятків мільйонів гривень за підвищення цін на продукти.
Читайте також: Доля української аграрної продукції в Європі
А українці тим часом більшу частину своєї зарплатні витрачають на продукти харчування.
Комментарии посетителей