Яким видався 2015 рік для компанії «Київенерго»
У 2016 році «Київенерго» планує інвестувати понад 1 млрд грн у виробництво і дистрибуцію теплової та електричної енергії. Наступного року пріоритетами інвестиційної діяльності компанії будуть підвищення якості, надійності та енергоефективності електро- та теплопостачання, а також рівня обслуговування клієнтів.
У поточному році компанія також продовжить впроваджувати кращі європейські практики клієнтоорієнтованості. У планах – переведення всіх киян на рахунки з електроенергії, опалення та гарячого водопостачання, вдосконалення роботи контакт-центру 15-88, впровадження інструментів самообслуговування на сайті для клієнтів, продовження практики виїзного обслуговування, що успішно зарекомендувала себе в минулому році.
Читайте також: Київенерго почало відключати киян від електрики
Досягнення компанії у 2015 році
Протягом 2011-2015 рр. компанія спрямувала на розвиток виробництва та дистрибуції теплової та електричної енергії понад 3,3 млрд грн.
Одним з найбільших досягнень компанії у 2015 р. стало забезпечення мешканців багатоповерхових будинків столиці прозорою системою обліку теплоенергії. Більше 3 тис. будинків було оснащено вузлами обліку теплоенергії, завдяки чому кияни заощадили понад 280 млн грн у порівнянні з тим, якби вони розраховувалися за нормативами (16,14 грн/кв м). Щоб забезпечити лічильниками тепла всі будинки у своїй зоні відповідальності (75% житлового фонду ), цього року компанія встановить ще близько 2,5 тис. приладів загальною вартістю 140 млн грн. Це обладнання українських виробників («Ергомера», «Семпал») і європейських (Multical, Axis, Landis&Gyr). У середньому вартість одного вузла обліку складає близько 55 тис. грн.
Інформація про наявність загальнобудинкового приладу обліку у житловому будинку та плани компанії з його встановлення розміщена на веб-сервісі "Карта теплолічильників" сайту для клієнтів компанії (kyivenergo.ua/te-home/karta_lichylnykiv).
Читайте також: Лічильник тепла у квартири: як зменшити вартість опалення
На підвищення енергоефективності виробництва електроенергії і тепла в 2015 р. були націлені такі проекти, як:
· встановлення гідромуфт живильного електронасоса на ТЕЦ-6, СТ №1, СТ «Позняки», РК «Воскресенка» та насосній станції №3 (це обладнання дозволяє економити електроенергію);
· встановлення теплоутилізатора в котельні за адресою вул. Набережно-Корчуватська, 84 (за рахунок цього підвищилось ККД котла, зменшились витрати природного газу та викиди забруднюючих речовин в атмосферу);
· реалізація другого етапу комплексної програми модернізації Заводу «Енергія» (ремонт котлоагрегату №4 та електрофільтра із заміною поверхні нагріву, зовнішніх трубопроводів, водяного економайзера, відновленням обмурівки та теплоізоляції);
· початок промислової експлуатації перетинки між Заводом «Енергія» та СТ «Позняки» (завод постачає теплоенергію з альтернативних джерел в обсягах, достатніх для забезпечення взимку опаленням та гарячою водою мешканців 200 багатоповерхівок).
Читайте також: Як розібратися в тарифах на теплопостачання
Окрім цього, у 2015 р. компанія реалізовувала кілька проектів, важливих з точки зору підвищення якості обслуговування клієнтів. Зокрема, реагуючи на інформаційний попит з боку клієнтів, компанія запропонувала їм зручний спосіб отримання консультацій – мобільні (виїзні) центри обслуговування в густонаселених спальних районах. Також компанія продовжила створення веб-сервісів для клієнтів та нових послуг: в минулому році було запроваджено онлайн-передачу показань лічильників гарячої води, розпочато надання клієнтам послуг з енергоаудиту тощо. За результатами 2015 року 57% киян вже оплачують послуги з електропостачання за рахунками замість абонкнижок із самостійним заповненням.
![]()
«Для компанії 2015 рік увійшов в історію як рік стратегічно важливих змін. Зусилля команди упродовж року були зосереджені на модернізації електричного та теплового господарства, поліпшенні екологічної складової діяльності підприємств, застосуванні новітніх технологічних рішень, а також розвитку ключових напрямків – клієнтоорієнтованості та енергоефективності. У 2016 році пріоритетом розвитку лишається впровадження європейської моделі тепло- та електропостачання, орієнтованої на високу якість товарів, послуг та сервісної складової», – зазначив генеральний директор ПАТ «Київенерго» Олександр Фоменко.