Як написати заяву на компенсацію неякісного електропостачання в 2018 році
Як стало відомо Domik.ua , правила нарахування компенсації та стандарти якості послуги електропостачання затверджені постановою НКРЕКП №1841 від 18 жовтня 2016 року.
У документі зазначено, що в разі надання неякісних послуг, виконавець повинен сплатити споживачеві компенсацію. Кошти зараховуються як авансовий платіж на сплату послуги в наступному розрахунковому місяці.
Якщо компанія не нарахувала компенсацію, споживач повинен написати заяву на отримання коштів.
Приклад заяви на отримання компенсації за неякісне електропостачання в 2018 році:
Заяву необхідно надіслати в компанію, яка надає послуги. Якщо виконавець відмовляється від нарахування компенсації, українці можуть звернутися до НКРЕКП. «У разі несплати компенсації, її розмір подвоюється. Вона враховується під час розрахунків у найближчі розрахункові періоди», - йдеться у повідомленні НКРЕКП.
Читайте також: В Україні в 2018 році зменшать розмір субсидії на оплату електроенергії: подробиці
У яких випадках компенсація не виплачується
Документом передбачено звільнення від виплати компенсації компанією якщо:
- дії споживача призвели до затримки в наданні послуг або аварійної перерви в електропостачанні;
- дії третіх осіб призвели до аварійної перерви в електропостачанні;
- застосування графіків і протиаварійних систем зниження електроспоживання для забезпечення безперебійної роботи енергетичної системи України.
Дізнатися, який розмір компенсації за неякісне електропостачання діє в Україні в 2018 році можна за посиланням .
Ознайомитись із правилами сплати ЖКП в Україні в 2018 році можна на форумі все про ЖКГ в Україні .