Місто Z: які вимоги до житла висуває нове покоління
Содержание
Новобудови, які зводяться в 2021 році, через кілька років будуть купувати люди, народжені на початку нульових. Активний розвиток соцмереж вже на даний час дозволяє їм заробляти більше, ніж досвідченим підприємцям і затребуваним фахівцям. Цих людей називають «зумерами» — представниками покоління Z. Вони відрізняються від попереднього покоління «міленіалів» — більш інфантильні, максимально діджиталізовані та висувають високі вимоги до власного комфорту. Журналісти порталу Domik.ua з'ясували, якому житлу віддають перевагу «зумери».
Чого хочуть «зумери»?
Американський пошуковик житлової нерухомості Rieltor.com в нинішньому році провів опитування серед користувачів, яким від 19 до 24 років, — тобто серед «зумерів». Результати вийшли несподіваними: представники нового покоління, яким приписують байдужість до матеріальних цінностей, майже одноголосно заявляють про те, що хотіли б володіти власною нерухомістю. Про це говорять 97% опитаних. З них 13% респондентів планують купити будинок до 25 років, 87% — до 35 років.
І вони цілком можуть реалізувати ці плани, вважають експерти: «зумери» фінансово більш підковані, ніж покоління «міленіалів». Багато з них навчилися заробляти, ще коли були школярами — за допомогою монетизації своїх акаунтів у соцмережах, продажу інфопродуктів або прокачування скілів у комп'ютерних іграх. Вони практичніше розпоряджаються грошима, вміють економити та цікавляться інвестиціями з досить раннього віку.
При цьому «зумери» виросли в епоху доступності: від бажаного їх завжди відділяє лише один клік. Тому вони не надто готові йти на компроміси зі своїми бажаннями. Під час вибору житла «зумери» віддають перевагу діджиталізованим проєктам, що мають візуальну естетику, комфортну інфраструктуру, власне ком'юніті та підтримують «зелений» спосіб життя.
Total digital
«Зумери» — перше повністю цифрове покоління. Вони виросли з планшетами в руках, писали твори в Word, створювали презентації в PowerPoint, купували одяг онлайн і подавали заявки до університетів у електронному вигляді. Компанія Apple випустила перший iPhone в 2007 році, коли найстарішим із покоління Z було 10 років. Наймолодші з «зумерів» не знають реальності, в якій не існувало б додатка практично для всього, що їм потрібно.
Тому представники покоління Z не розглядають для купівлі житлові об'єкти, які не вписуються в їхню звичну картину світу. Все починається з вибору житлового комплексу. Сайт, який завантажується з блискавичною швидкістю. Повністю цифровий процес подачі заявки, спілкування з менеджером за допомогою повідомлень — «зумери» не прихильники телефонних дзвінків. Можливість онлайн-екскурсії, зустрічі в Zoom, оформлення документів за допомогою цифрового підпису.
Схожі вимоги висуваються й до самої нерухомості. Високошвидкісний WI-FI, електронний контроль доступу на територію, відеоспостереження — must have сучасних житлових комплексів. «Розумний будинок» стає не привілеєм бізнес-класу, а обов'язковою опцією: «зумери» хочуть зі смартфона керувати комунальними рахунками, включати кондиціонер і перевіряти, чи не залишили ввімкненою праску. Не маючи всіх цих опцій, проєкт може залишитися просто невидимим для покоління Z.
Представники покоління Z звикли до цифрової реальності, тому вибирають житлові комплекси, орієнтуючись на їхню діджитал-складову
Максимум естетики та комфорту
Все, що потрапляє в поле зору «зета», має бути візуально естетичним. Вони виросли на картинках із Instagram і Pinterest, часто бувають за кордоном і знають, як має бути. Тому важливо все: сучасна архітектура комплексу, великі вікна з класними видами, якісні матеріали, дизайнерські лобі. При цьому в жертву зовнішній красі не повинен бути принесений комфорт. «Зумери» воліють раціонально використовувати кожен квадратний метр житла, не витрачати час на довгу дорогу в офіс, мати під рукою все необхідне. «Міленіали» вважали, що магазин біля будинку й школа в пішій досяжності — це вже чудові новини, однак жодного «зумера» не влаштує такий мінімальний інфраструктурний набір. Вони хочуть, щоб у кроковій доступності розташовувався фітнес-клуб із басейном, медична клініка, магазин з органічними продуктами та сучасний парк для пробіжок.
«Зумери» — естети, тому не в останню чергу вибирають житлові комплекси за їхнім сучасним зовнішнім виглядом
Власне ком'юніті
У 2018 році міжнародний дослідницький центр Pew Research Center провів глобальне опитування з метою з'ясувати, хто ж такі «зумери». Аналітикам вдалося виявити цікаві факти: наприклад, що у представників цього покоління 8-секундна концентрація уваги, вони отримують понад 3000 текстових повідомлень у місяць і дивляться YouTube не менше 2 годин на день. Також з'ясувалося, що «зети» вважають за краще проводити вільний час поза домівкою, спілкуватися з людьми зі схожими життєвими цінностями та використовувати нетворкінг.
Що це означає для забудовників? Те, що представники покоління Z вибирають не квадратні метри, а простір, у якому будуть комунікувати та заводити нові знайомства. Тому необхідно передбачити на території новобудови коворкінг, студії для творчості, громадські місця, де сусіди можуть знайомитися, зустрічатися та спілкуватися. Також для «зетів» важливо pet-friendly ком'юніті, адже багато хто з них вважають за краще заводити не дітей, а домашніх улюбленців. В англійському словнику навіть з'явився вираз fur baby — тварина, до якої ставляться з більшим теплом і любов'ю, ніж до дитини.
Чим більше в новобудові громадських просторів, парків і зон для відпочинку, тим більша ймовірність, що проєкт сподобається «зумерам»
Усвідомлене споживання, zero waste та ЗСЖ
Слідом за юною активісткою Гретою Тунберг багато «зумерів» звинувачують попередні покоління в руйнуванні екосистеми нашої планети. «Зети» свідомо ставляться до споживання ресурсів, сортують сміття, рідко користуються одноразовим посудом. Саме вони придумали металеві трубочки замість одноразових соломинок, багаторазові екокружки, ввели в моду авоськи замість пакетів. Вони замислюються не тільки про те, щоб жити в комфорті, але й щоб залишити по собі мінімальний екологічний слід.
Не менш дбайливо, ніж до екології, «зумери» ставляться до власного здоров'я. Серед цього покоління найнижчі показники вживання алкоголю, куріння та наркотиків за останні три десятиліття. За дослідженням некомерційної організації Hope Lab і фонду Well Being Trust, майже дві третини підлітків і молодих людей використовують мобільні ЗСЖ-додатки. Вони читають етикетки на продуктах, гуглять інформацію про здорове харчування, активно займаються спортом.
Тому не дивно, що житлові комплекси «зети» воліють обирати відповідно до своїх цінностей. Роздільні баки для сортування сміття, екологічні LED-лампи в місцях загального користування, зарядки для електрокарів і, безумовно, велика паркова зона з біговими та велосипедними доріжками — ті складові, які змусять «зумера» звернути увагу на новобудову. Для багатьох із них екологічність проєкту навіть важливіша за його технічні характеристики, і вони готові доплачувати за це.
Велика паркова зона поруч із будинком, а краще прямо у дворі — маст хев для покоління «зумерів»
Що пропонує «зумерам» житловий комплекс Creator City
Представникам покоління Z поки не більше 24-25 років, але вони вже найактивніші споживачі товарів і послуг. Купівля нерухомості «зумерами» — питання часу, і в столиці вже зараз починають з'являтися проєкти, здатні їх зацікавити. Серед таких новобудов — житловий комплекс Creator City, який забудовник «Креатор-Буд» зводить на київській Лук'янівці.
Девелопер активно впроваджує в роботу цифрові технології. У травні нинішнього року тут запустили Telegram-бот, функціонал якого дозволяє швидко отримати всю основну інформацію про новобудову, не витрачаючи зайвого часу на її пошук. Віртуальний помічник розповість про переваги локації житлового комплексу, надасть актуальну інформацію про ціни, акційні пропозиції, умови розтермінування. Також тут можна подивитися фото- та відеозвіти перебігу будівництва. У відділі продажу проводять онлайн-консультації.
Естетика житлового комплексу не залишить байдужими ані «зумерів», ані представників інших поколінь. Всього на території побудують вісім будинків висотою до 24 поверхів, які об'єднає загальна концепція та ідея, але при цьому кожен будинок буде мати власну архітектуру. Кастомізувати планують не тільки зовнішні форми, але лобі та навіть ліфти: вони будуть відрізнятися кольоровою гамою, оздобленням та предметами інтер'єру.
Дизайнерські лобі в кожному будинку ЖК «Креатор Сіті» будуть виконані в різних колірних рішеннях і стилях
Читайте також: Посткарантинні тренди: що таке 15-хвилинне місто на прикладі ЖК Creator City
Інфраструктура й територія житлового комплексу передбачають все необхідне. Тут заплановано відкриття власного дитячого садка, спорткомплексу з басейном, медичної клініки, супермаркету, коворкінгу тощо. Між будинками розташується велика спортивна зона, бігові та велодоріжки, зона відкритого амфітеатру з літнім кінотеатром, дитячі майданчики для будь-якого віку. Навіть гойдалки будуть призначені як для дітей, так і для дорослих, виступаючи також в ролі арт-об'єктів. Щоб улітку у дворі було де сховатися від спеки, заплановані спеціальні навіси-перголи і озеленення деревами, що допоможуть створити тінь. Паркова зона з водоймою між будинками стане улюбленим місцем для прогулянок резидентів комплексу, спілкування й зустрічей з друзями. Власники домашніх улюбленців оцінять кінологічний стадіон для вигулу та дресирування собак, а також лапомийки в кожному холі. Подбали в Creator City і про автовласників: для першої черги будівництва передбачені два великих підземних паркінги на 1200 машино-місць.
Високий рівень комфорту в житловому комплексі йде рука об руку з екоскладовою. Стіни з повнотілої червоної цегли та вентильовані фасади забезпечать хорошу енергоефективність — отже, економію ресурсів. Крім того, в новобудові передбачена сучасна система центрального кондиціювання від LG. Вона буде інтегрована в систему «розумного будинку», яку зможе встановити собі кожен інвестор. У дворі житлового комплексу розмістяться баки для роздільного збору сміття. Не менше 30% паркувальних місць будуть обладнані зарядними станціями.
Дізнатися більше про проєкт, вартість квартир та інші переваги можна на форумі ЖК «Креатор Сіті».
Інформаційно-аналітичний відділ Domik.ua
© domik.ua, 2021
Комментарии посетителей