Подать объявление

Великий потенціал: новобудови поруч із майбутніми станціями метро

Великий потенціал: новобудови поруч із майбутніми станціями метро
Як міська влада планує продовжувати червону гілку метрополітену та де вже зараз можна купити новобудову, щоби в майбутньому жити біля метро.

Содержание

Наприкінці 2019 року столичний мер Віталій Кличко представив новий Генеральний план Києва — головний проєктний документ міста. Особливу увагу міська влада приділила будівництву метро: планується подовжити існуючі лінії в 1,5 рази й побудувати четверту гілку — Подільсько-Вигурівську. Оскільки нерухомість біля метро користується в Києві стабільним попитом, журналісти порталу Domik.ua з'ясували, де з'являться нові станції та які новобудови вже в 2021 році зводяться в пішій досяжності від них. Почнемо з першої гілки метрополітену, побудованої в столиці, — Святошинсько-Броварської (червоній) лінії.

Червона гілка метро

Метро в Києві з'явилося в 1960 році та складалося з п'яти станцій червоної гілки: «Вокзальної», «Університету», «Хрещатика», «Арсенальної» та «Дніпра». За первинним проєктом станцій планувалося сім, а не п'ять. Однак через погану геологію «Політехнічний інститут» та «Шулявську» довелося будувати на великій глибині, тому вони випали з першої пускової дільниці.

У нинішньому році Святошинсько-Броварська лінія складається з 18 станцій загальною протяжністю 22,7 км. Серед примітних особливостей гілки — станція «Арсенальна». Вона побудована на глибині 105,5 м і вважається найглибшою станцією метро в світі. Також це єдина станція на пострадянському просторі, запроєктована за лондонським типом — без великого центрального вестибюля.

Як планують продовжити червону гілку

У проєкті Генплану, що був представлений столичною мерією, заплановано продовження Святошинсько-Броварської лінії. Червону гілку продовжать на 3,4 км вздовж проспекту Академіка Палладіна, побудувавши тут ще дві станції метро.

Перша нова станція буде розташована на перетині проспекту Палладіна та вулиці Робітничої, поруч із колишньою залізничною зупинкою «Новобіличі». Відстань від «Академмістечка» до нової станції — назвемо її «Новобіличі» — складе 1,3 км. Надалі тут планується створення транспортного хабу: крім метро, ​​з'явиться автостанція та нова залізнична платформа.

Наступну станцію побудують на перехресті Палладіна та вулиці Стеценка, поруч із Гостомельською площею. Неподалік також розміститься електродепо — місце, де вагони метро будуть проходити обслуговування, ремонт, технічні огляди. Проєктувальники дали майбутній станції робочу назву «Електродепо». Відстань між «Новобіличами» та «Електродепо» складе 2,1 км. Вхід у підземку розміститься на прилеглій території ТРЦ Lavina Mall — так метрополітен об'єднає столичні райони з наймасштабнішим торговельним центром Києва.

Примітно, що підприємство «Київський метрополітен» вже робило спробу побудувати станцію «Новобіличі» у 2017 році й навіть оголосило тендер на проведення робіт. Його виграв учасник «Метротунельпроєкт», однак контракт так і не був підписаний. У «Київському метрополітені» стверджують, що продовженням Святошинсько-Броварської гілки планують зайнятися після відкриття станцій «Мостицька» і «Проспект Правди». Воно заплановано на кінець нинішнього року.

Етапи подовження Святошинсько-Броварської лінії метро

 

Існуючий стан

Етап 7 років

Етап 20 років

Перспектива

Протяжність

22,8 км

24,1 км

24,1 км

26,2 км

Кількість станцій

18

19

19

20

Житлові комплекси поруч із метро

У радіусі 500 м від майбутньої станції «Новобіличі», тобто в межах 10-хвилинної прогулянки, в березні 2021 року зводяться дві новобудови — ЖК 4U і «Академ-Квартал». У 500-метровій зоні від станції «Електродепо» будуються три житлові комплекси — Welcome Home на Стеценка, «ЛаЛаЛенд» і LuckyLand. З перерахованих проєктів тільки одна новобудова — ЖК LuckyLand — відзначена високим індексом надійності на Bild.ua. Це означає, що об'єкт має всю необхідну дозвільну документацію та будується без затримок.

Житловий комплекс LuckyLand

Будівництво LuckyLand група компаній DIM розпочала в 2019 році. На ділянці землі, розташованій між ТРЦ Lavina Mall і сосновим лісом, девелопер планує зведення 23 будинків висотою 10-16 поверхів. Будинки будуть об'єднані в 8 житлових кварталів із закритою від сторонніх територією. Оскільки комплекс будується за концепцією live-work-play, тут передбачено створення всієї необхідної інфраструктури. На перших поверхах відкриються магазини, ресторани, коворкінг, фітнес-клуби та медичні установи. Також забудовник обіцяє, що в LuckyLand з'явиться власна школа, кілька дитячих садків і паркова зона в кожному кварталі.

У березні 2021 року відкрито продаж в третьому, четвертому та шостому будинках житлового комплексу. Тут можна придбати одно-, двох- або трикімнатну квартиру. Площа житла — від 28 до 108 кв. м. Вартість квадратного метра стартує від 26 350 грн.

ЖК «Лакі Ленд» зводиться в 50 м від торговельно-розважального центру «Лавина» з одного боку та соснового лісу — з іншого

Читайте також: П'ять проблем мегаполісів і шляхи їх вирішення на прикладі ЖК LUCKY LAND

У березні 2021 року триває активне будівництво третього, четвертого і шостого будинків ЖК LuckyLand. Третій будинок девелопер планує ввести в експлуатацію у ІІ кварталі 2022 року, четвертий — в IV кварталі 2022, шостий — в І кварталі 2023-го. 

Зараз найближча до новобудови станція метро — це «Академмістечко», розташована в 3,7 км. Майбутня станція «Новобіличі» відкриється в 2,3 км від житлового комплексу. А «Електродепо» буде знаходитися в 100-150 м від LuckyLand — приблизно в тому місці, де зараз розташована автобусна зупинка «Супермаркет Ашан». Якщо міська влада втілить свої плани в життя, то до 2030 року, коли будівництво житлового комплексу буде повністю завершено, його резиденти зможуть прогулюватися до метро пішки.

Підсумки

Відкриття нових станцій Святошинсько-Броварської гілки метрополітену вплине відразу на кілька аспектів розвитку локації. Жителі Новобіличів і Берківців зможуть набагато швидше доїжджати на роботу або навчання. Кияни отримають можливість без заторів діставатися до ТРЦ Lavina Mall. Буде розвантажено центральну автомагістраль мікрорайону — проспект Академіка Палладіна, який перманентно стоїть у заторах. Із відкриттям нових станцій метро розпочнеться активний розвиток місцевої інфраструктури — так сталося з появою метро на Теремках, Академмістечку, Осокорках.

Для інвесторів будівництво метро в мікрорайоні означає два факти. Перший — тут буде комфортно жити. Другий — ліквідність місцевої нерухомості зросте після відкриття нових станцій метро як мінімум удвічі. Адже піша досяжність до метро — один із головних ціноутворюючих чинників у Києві.

Дізнатися більше про житловий комплекс, розташований поруч із ТРЦ Lavina Mall, можна на форумі ЖК «Лакі Ленд».

Інформаційно-аналітичний відділ Domik.ua

© domik.ua, 2021

Оцените статью
0 голосов

Читайте также

Инвестиции в свое будущее с безопасным ЖК DELREY

Инвестиции в свое будущее с безопасным ЖК DELREY

Безопасность и Комфорт: Почему следует обратить внимание именно на ЖК DELREY?

Безопасность и Комфорт: Почему следует обратить внимание именно на ЖК DELREY?

Специальное предложение на квартиры бизнес-класса в ЖК DELREY

Специальное предложение на квартиры бизнес-класса в ЖК DELREY

Поделитесь вашим мнением
0 комментариев
Каталог відгуків про будинки Києва
Знайдіть свій будинок та розкажіть про нього. Що подобається, а що ні? Допоможіть тим хто шукає житло
Подробнее